Hibás teljesítés
Nem a megrendelt- vagy hibás a terméket kaptál?
Kérjük, hogy a megrendelő nevével vagy a megrendelő azonosítóval és a kapott termék fényképével együtt küldj egy levelet a hello@pandanuts.hu e-mail címünkre és kollégánk felveszi veled a kapcsolatot. (Fontos, hogy email-ben jelezd, hogy lássuk pontosan mit kaptál kézhez és mi volt a hiba.)
Hiányos volt a csomag tartalma?
Kérjük, hogy a megrendelő nevével vagy a megrendelő azonosítóval jelezd kollégánknak telefonon vagy email-ben a történteket. Csomagoláskor rögzítjük, hogy mi kerül bele a küldendő csomagba, természetesen hiány esetén azonnal küldjük a hiányzó terméket/termékeket díjmentesen.
Termékcsere
Megkaptam a csomagot, de nem megfelelő. Cserére van lehetőség?
Természetesen, igen, az alábbi lehetőségekkel:
1. Csomagcsere szolgáltatással, így nem kell bajlódnod a feladással, hanem egyszerűen csak jelzed nekünk telefonon vagy email-ben és kollégánk feladja az "új" terméket/csomagot. Fontos, hogy a nem kért terméket bontatlan csomagolásban juttasd vissza és amikor a futár viszi az új csomagot, azon lesz kívülről ráragasztva a visszaküldeni kívánt csomagodnak feladó cimkéje.
A csomagcsere szolgáltatás díja 2990 Ft (1x 1690 Ft az újra kiszállítás, és 1x 1200 Ft a termék visszaszállítása a telephelyünkre)
Természetesen értékegyeztetve, számlát módosítva küldjük vissza. Túlfizetés esetén készpénzes számlát állítunk ki és a különbözetet a csomagba tesszük. Ráfizetés esetén utánvétellel fizetheted a különbözetet a futárnál készpénzben vagy bankkártyával.
2. Visszaküldöd a címünkre a csomagot/terméket. Kérjük, hogy írd le mit szeretnél cserélni és melyik terméket kéred helyette email-ben. Visszaérkezés után feladjuk a kért másik terméket/termékeket.
A postaköltség ebben az esetben +1690 Ft.
Természetesen értékegyeztetve, számlát módosítva küldjük vissza. Túlfizetés esetén visszatérítjük/visszautaljuk a fennmaradó összeget 14 napon belül! Ráfizetés esetén utánvétellel fizetheted a különbözetet a futárnál készpénzben vagy bankkártyával.
Előre kifizetett bankkártyás fizetésnél módosítást csak abban az esetben tudjuk elvégezni, amennyiben a korábban kifizetett összeget a módosítás mértéke (összege) azt nem haladja meg. Más esetben a korábbi rendelés törlésre kerül, aminek teljes árát 14 napon belül visszatérítjük és ismételt rendelést kell rögzítened.
Elállás
Termékcsere, elállás esetén is 14 napig visszaküldheted a megrendelt terméket/termékeket!
FONTOS! Kérjük, hogy utánvéttel ne küld vissza a csomagot a címünkre, mert kollégánknak nincs lehetősége átvenni, kifizetni! Visszaérkezés, megvizsgálás után utaljuk vissza az összeget!
A visszaküldés pontos részleteit elolvashatja az ÁSZF szabályzatunkban!
Minden webshopunkba leadott megrendeléshez email-ben csatolunk egy elállási nyilatkozatot.
Kinyomtatva, kitöltve a nem kért bontatlan csomagolású termékekkel együtt kérjük visszaküldeni címünkre. Visszaérkezés után megvizsgáljuk a terméket, amint rendben találtuk, visszautaljuk az összeget. (Pontos információt lásd az ÁSZF szabályzatunkban)